نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد
سرخط خبرها

مربی آویژه صنعت: آویژه مستحق باخت ۳ بر صفر مقابل شهرداری گرگان نبود

  • کد خبر: ۱۵۸۹۷۹
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
مربی آویژه صنعت: آویژه مستحق باخت ۳ بر صفر مقابل شهرداری گرگان نبود
مربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: علی‌رغم تفاوت‌هایی که میان هر دو تیم وجود داشت، اما کاملا از عملکرد تیم‌مان رضایت کامل دارم که با جرأت می‌گویم مستحق شکست سه بر صفر مقابل شهرداری گرگان در یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال نبودیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، صادق جانداری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص حذف آویژه صنعت پارسای مشهد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: بازی در مراحل حذفی شرایط خاص خودش را دارد و با بازی در مرحله مقدماتی متفاوت است. آویژه صنعت که در جایگاه هشتم جدول قرار داشت در حالی به مصاف شهرداری گرگانی رفت که تنها با ۲ باخت در رده اول جدول قرار داشت.

وی افزود: پیش‌بینی یک بازی سخت را کرده بودیم تا اینکه در بازی نخست در گرگان شکست خوردیم. در بازی دوم آنالیز بهتری داشتیم و عملکرد بهتری ارائه دادیم. به جرأت می‌توانم بگویم که در هر ۲ دیدار گرگان زمان بیشتری نسبت به حریف از شهرداری جلو بودیم، اما در نهایت هر ۲ دیدار را واگذار کردیم.

مربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: در بازی سوم نیز در مشهد پس از ۲ شکست در مرحله پلی‌آف کاری سختی در پیش داشتیم. شهرداری گرگان از بازیکنان باکیفیت خوبی برخوردار است که متاسفانه نتوانستیم از سد این تیم عبور کنیم.

جانداری خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان شاید بازیکنان خیلی خوبی داشته باشد، اما ما با کار تیمی خوب خود می‌توانستیم در دیدار دوم پیروز بازی باشیم، اما شرایطی مانند مصدومیت بازیکنان تیم و کمبود بازیکن باعث شد نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم، اما با کار تیمی توانستیم این تیم را موقف کرده و در برخی از مواقع از تیم خوب شهرداری پیشی بگیریم. اشتباهات داوری و اشتباهات بازیکنان که ناشی از خستگی بازیکنان بود، باعث شد نتیجه لازم را کسب نکنیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان در برخی از لحظات تاثیرگذار بازی که به یک پوئن ۲ امتیازی نیاز داشتیم نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند، تفاوت تیم ما با شهرداری گرگان نیز همین موقعیت‌های از دست رفته بود. آویژه مستحق باخت ۳ بر صفر مقابل شهرداری گرگان نبود.

مربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد یادآور شد: از مدیران آویژه تشکر می‌کنم که بدون هیچ چشم‌داشتی هزینه کرده و از بسکتبال مشهد حمایت کردند و به جوانان این شهر فرصت دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->